May 18, 2011

merajuk terus.

assalamualaikum..

pagi-pagi lagi dah bikin panas. tapi ini bukan rancangan melodi ye kawan-kawan. saya ni bukanlah artis yang glemer lagi popular. saya hanya insan biasa.

apa ye yang bikin panas sangat tu? pagi-pagi lagi aku dah bukak blog, nak edit la kan. konon-konon semalam macam merajuk taknak tengok dah html segala. tapi kenapa tiba-tiba hari ni tengok pulak? tu namanya semangat juang yang tak pernah luntur dek mana-mana peluntur yang ada didunia ini.

perasan tak title sidebar tu dah duduk kat tengah-tengah. kira dah maju setapak la aku ni kan dan maknanya teori mengenai aku yang lambat pick up terpaksa diubah balik sebab aku pandai jugak follow tutorial kat blog teknik buat blog tu. hoyeh, sila tumpang berbangga terhadap aku. jangan lupa ucap tahniah. lagi baik kalau disertakan bersama hadiah.*muntah*

tapi alkisahnya pulak kenapa senarai follower blog aku yang cantik-cantik lagi comel itu telah hilang? actually tak hilang cuma dia tak munculkan diri diruangan itu. orang nak follow aku lepas ni pun tak boleh. baru ingat nak bajet riak sebab ada follower tapi terus hilang. ambik kau, Allah kan tak suka riak. ya ampun, hambamu yang hina ini mohon ampun darimu ya Allah. tapi sebenarnya aku tak riak pun cuma nak menghargai atau orang putih kata appreciate orang-orang yang sudi memfollow blog ini. suci lagi murni tak niat ku ini? suci kan? sila sokong.

jadi macam mana ye nak buat supaya orang lain boleh lihat followers yang cute dan baik lagi cantik seterusnya  orang lain yang lain tu boleh ikut jejak untuk menjadi telah menjadi followers tu? ayat macam sampah. maksudnya aku nak semua orang boleh tengok follower tu ler. sedihlah macam ini T___T terus tak jadi nak update banyak-banyak sebelum cuti selama tiga minggu. konon-konon merajuk padahal sebenarnya engkau malas kan nak update?

tengok la dulu kalau-kalau ada yang sudi bantu, maka akan ada la update yang banyak-banyak tapi sebenarnya satu hapa pun tak berilmiah mahupun menjamin masa depan pembaca sekalian. harap maaf sekiranya anda mengharap akan perkara itu.

sekian saja rancangan entri pada kali ini. jumpa lagi

p/s - jangan mudah putus asa. sentiasa cuba dan suba lagi hingga berjaya

terima kasih sudi baca ^^

2 respons:

Jue said... [Reply to comment]

yunk..ase-ase semua cam tu kot...jue nyer pun tak keluarla box follower 2..hik3..t oklah tu kot...huuuuu

yana-feehily said... [Reply to comment]

yeke? yana tgk jue punya ada je..huhu

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya