Dec 16, 2009

::TroUBLe iS a FRieNd::

Trouble Is A Friend-Lenka

Trouble will find you
No matter where you go
Oh, oh
No matter if you're fast
No matter if you're slow
Oh, oh
The eye of the storm
Wanna cry in the morn
Oh, oh
You're fine for a while
But you start
To lose control

He's there in the dark
He's there in my heart
He waits in the wings
He's gotta play a part
Trouble is a friend
Yeah
Trouble
Is a friend of mine
Ahh

Trouble is a friend
But trouble is a foe
Oh, oh
And no matter
What i feed him
He always seems to grow
Oh, oh
He sees what i see
And he knows
What i know
Oh, oh
So don't forget
As you ease
On down my road

He's there in the dark
He's there in my heart
He waits in the wings
He's gotta play a part
Trouble is a friend
Yeah
Trouble
Is a friend of mine
So don't be alarmed
If he takes you
By the arm
I roll down the window
I'm a sucker
For his charm
Trouble is a friend
Yeah
Trouble
Is a friend of mine
Ahh

How i hate the way
He makes me feel
And how i try
To make him leave
I try
Oh, oh, i try

But he's
There in the dark
He's there in my heart
He waits in the wings
He's gotta play a part
Trouble is a friend
Yeah
Trouble
Is a friend of mine
So don't be alarmed
If he takes you
By the arm
I roll down the window
I'm a sucker
For his charm
Trouble is a friend
Yeah
Trouble
Is a friend of mine
Ahh
video

hmmmm...

salam alaik..

alhamdulillah dah selesai urusan temuduga hari tu..
dapat ke tak tu urusan Allah..mudah2an Allah dah tetapkan rezeki aku kat situ..kalu takde, bukan yang terbaik la untuk aku..apa-apa keputusan pun aku tetap redha, insyaallah..

dalam tak sedar dah nak masuk tahun baru..sekejap sungguh masa berlalu..rasa macam angin lalu je..dalam sedar tak sedar ni dah 9 bulan aku keje dgn hj.sahlan..macam-macam pengalaman dapat..

tapi sekarang ni aku macam dah tak semangat nak keje kat sini..yelah, ramai yg berenti..faizah pun sampai hujung bulan ni je sbb dapat tawaran sambung belajar..dah la aku bertahan kat sini sebab ada dia je, dia pulak nak pegi..

ingat lagi sebelum dia dapat tawaran belajar, aku dapat tawaran temuduga..dia kata kalau aku dapat keje tu, dia pun nak cari keje lain..tapi namapknya dia tinggalkan aku dulu la..haila..result interview tu kuar bulan 1 nnt..so terpaksa la tunggu jugak..

tak dinafikan aku seronok keje kat sini..takde tekanan keje, relax je..tapi time keje banyak, mmg banyak la..sampai terpaksa tido kat ofis sebab nak siapkan keje..tapi memang best..kawan-kawan yang memahami..ala, kalau selisih pendapat kadang2 tu bese la kan..nama pun kawan..kalau tak jadi gitu kita tak kenal la perangai kawan kita yg sebenar..

sayang nak tinggalkan tempat keje ni, tapi aku kena cari keje yang lebih baik untuk bantu keluarga..even mak abah tak kisah tapi sebagai anak aku rasa bertanggungjawab untuk tu..jadi doakanlah aku dapat keje yang lebih baik dan dalam masa yang sama aku still dapat bantu keje-keje dakwah dan kebajikan..amin..

cukup setakat ni..jumpe lagi..

salam...

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya