Jun 24, 2011

Pssstt..korang nak tahu tak? kena baca tau!!

wow..hangat tak?
korang nak tahu tak apa bendanya?
hari ini kan hari jumaat...
jadi esok hari apa?
ofkos hari sabtu kan..
ada apa dengan hari sabtu ni?
inilah yang gempaknya..
psstt...dekat sikit. kena bisik..
korang tahu tak yang hari sabtu adalah hari
C.U.T.I
Horeyyyy!!!!

p/s - mintak ampun ye..selamat berhujung minggu ^____^

terima kasih sudi baca ^^

12 respons:

Pokcik Blogger Baru said... [Reply to comment]

Buah cempedak di luar pagar, ambil galah nk buat ape, potong pakai parang lebih baik

Owhhh ye ke... bukan lusa ahad ke??? pokcik dah poning..

yana-feehily said... [Reply to comment]

harapkan pagar, pagar tk boleh harap...
lusa hari sunday la pokcik..hahaha

G3-lina said... [Reply to comment]

esok sabtu!! tapi 3 hari sebelum sabtu.. sye dah cuti dah. ngeee~ g kem la~ thanks follow k~ nice blog! suke rama2 kat atas tu! nak satu!

Anonymous said... [Reply to comment]

damha....pagar mmg x boleh harap..kerna pagar dah bocor..he3333...

Anonymous said... [Reply to comment]

damha...slm blogger..saya followers yg ke 19...he3333

yana-feehily said... [Reply to comment]

G3-Lina ~ saya dh hntr rama-rama tu..ada dpt tak? hehehe

damha ~ tq damha..pagar tu akan dibaiki dlm waktu terdekat..hehee

damha said... [Reply to comment]

saya nk rama2 jugak...leh x...he3333

Anonymous said... [Reply to comment]

damha...wahh..cunnya pagar yg cik yana baiki tu...he3333..siap dgn cctv lg....

✿ cik pieQa ✿ said... [Reply to comment]

eee kak ngah ! maen2 yer. hehe saspen je. ingt ape td. hehe !

anitadiana said... [Reply to comment]

yana..kak ita memang keja mqa...tapi sori kak ita tak perasan..yana pun keja mqa ke...atau pernah kursus bersanma...tolong ingat kak ita...dah tua lah he..he..ilang ingatan...

fara anak abah said... [Reply to comment]

memerlukan khidmat n masa anda,jom join cntest saya?hadiah menarik..

http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

ZURAINI said... [Reply to comment]

wahh yeke???!! batu tahu, sebaek awak bagitahu.hik.

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya