Mar 31, 2010

hmm..

salam..

hari ni jiwa sedikit tenang..
esok? entahlah..
kita tak mampu nak meramalnya..

apa pun, hidup mesti diteruskan..

dah banyak hari rindu kat farhan. rindu sangat. awat la farhan dok kat langkawi, kalau tak senang jaddi, jaddati nak tengok. amati pun sama. dah besaq mana farhan sekarang? umi kata berat badan farhan dah naik. alhamdulillah..harap-harap farhan sihat selalu. jangan mengamuk ya. kesian abi dan umi.

bila farhan nak balik kampung lagi? amati ada hadiah untuk farhan tau. balik la..kalau tak balik, amati taknak bagi la ^_^

umi cerita farhan dah pandai gelak besar sekarang. amboi-amboi, bukan main dia ya. dah macam orang besar. apa yang lawak pun tak tau.

amati ada belikan clothes diapers untuk farhan. lepas ni tak payah pakai lampin pakai buang lag. tak elok untuk kesihatan. ya la, bahan-bahan yang depa guna tu tak elok. kertas kitar semula. untuk digunapakai balik, mereka yang tak bertanggungjawab ni buat pampers dan pad pulak. ada dioksin, bahaya. sebab tu la banyak orang dapat kanser sekarang.

lagipun jimat kalau pakai clothes diapers ni kalau nak bandingkan dengan pampers yang umi dan abi beli untuk farhan tu. cumanya kena basuh saja. jadi ibu-ibu kat luar sana kena la jadi rajin.

minggu ni amati nak balik rumah jaddi dan jaddati. ada hal yang perlu dibereskan. kalau ikutkan hati, amati nak terbang saja p langkawi. rindu sangat kat farhan. farhan tak rindu amati?

ok la. amati nak solat dulu.
salam..

7 respons:

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

windu bby farhan ek...aloh2....
dis week going back kan...ngeeee...

p/s : jeng..jeng..jeng...

imansyifa' said... [Reply to comment]

insyaallah balik...

opsss..atieeeee...ahahahahaa

Firdnurjue said... [Reply to comment]

indu induan semua org....he3...

baby??eiuuuuuuuuuuu xsabo nak de baby sdri..keh3...bila agakneyr yea...ha3

imansyifa' said... [Reply to comment]

haaa..cepat2 la kawen ja..nnt blh ada anak sendirik..hehee

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

nk ade bby plaks..minah neh...
ekekekkee...

f.z.k.a said... [Reply to comment]

sah2 la farhan kesayangan aku 2 xreti nk baca blog ko..yang hadoo kau nie.

imansyifa' said... [Reply to comment]

hampes solihin..ko jeles plk..bila dia besar nnt dia baca la...ko yg hadoo nye...haha

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya