Dec 16, 2009

hmmmm...

salam alaik..

alhamdulillah dah selesai urusan temuduga hari tu..
dapat ke tak tu urusan Allah..mudah2an Allah dah tetapkan rezeki aku kat situ..kalu takde, bukan yang terbaik la untuk aku..apa-apa keputusan pun aku tetap redha, insyaallah..

dalam tak sedar dah nak masuk tahun baru..sekejap sungguh masa berlalu..rasa macam angin lalu je..dalam sedar tak sedar ni dah 9 bulan aku keje dgn hj.sahlan..macam-macam pengalaman dapat..

tapi sekarang ni aku macam dah tak semangat nak keje kat sini..yelah, ramai yg berenti..faizah pun sampai hujung bulan ni je sbb dapat tawaran sambung belajar..dah la aku bertahan kat sini sebab ada dia je, dia pulak nak pegi..

ingat lagi sebelum dia dapat tawaran belajar, aku dapat tawaran temuduga..dia kata kalau aku dapat keje tu, dia pun nak cari keje lain..tapi namapknya dia tinggalkan aku dulu la..haila..result interview tu kuar bulan 1 nnt..so terpaksa la tunggu jugak..

tak dinafikan aku seronok keje kat sini..takde tekanan keje, relax je..tapi time keje banyak, mmg banyak la..sampai terpaksa tido kat ofis sebab nak siapkan keje..tapi memang best..kawan-kawan yang memahami..ala, kalau selisih pendapat kadang2 tu bese la kan..nama pun kawan..kalau tak jadi gitu kita tak kenal la perangai kawan kita yg sebenar..

sayang nak tinggalkan tempat keje ni, tapi aku kena cari keje yang lebih baik untuk bantu keluarga..even mak abah tak kisah tapi sebagai anak aku rasa bertanggungjawab untuk tu..jadi doakanlah aku dapat keje yang lebih baik dan dalam masa yang sama aku still dapat bantu keje-keje dakwah dan kebajikan..amin..

cukup setakat ni..jumpe lagi..

salam...

2 respons:

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

moga2 dpt keje tu ye...amin...semoga rezeki menyebelahi kamu...

imansyifa' said... [Reply to comment]

amin..moga makbul doa atie..thanks doakan nana...mmuaahhh

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya