Mar 2, 2009

~bertambah lagi~

huh..lagi 2 hari bertambah lagi umur aku..pheww..makin tua ler..huhuhuhuh...tapi takpe la kan,makin matang..heh,konon la..apa2 pun alhamdulillah sbb Allah masih izinkan aku hidup sampai skrg ni..25 thn hidup kat dunia yg fana ni..suku abad dah..hmm..

umur dh 25..ape yg dah aku buat sepanjang hidup smpai hr ni? fikir sndiri la yana..

umur dh 25..ape yg aku nak buat lps ni? buat la ape2 pun..heh

umur dh 25..ape plk akan jadi lps ni? mcm2 blh jadi..

umur dah 25..bila aku nak kawen? hahahha soalan jenis ape nih?

mcm2 persoalan yg timbul kan benak aku ni..haii..dh 25 rupanya umur aku..rasa mcm baru je aku masuk sekolah..rasa mcm baru je aku main masak2 kat belakang umah..padahal zaman tu dh lama sgt berlalu..

sepanjang umur 25 ni,mcm2 dh aku lalui..pahit,manis,masam,masin,payau la..mcm2 la..25 thn tu dh lama..rasulullah kawen dgn saidatina khadijah masa umur 25..aku ni bujet nak gak kawen umur 25,ikut sunnah..mdh2 berkat tp smpai skrg ni takde calon lg..so kena tambah la bajet tu..hehehe...

kawen tu mmg sunnah tapi buat masa ni bkn kepentingan utk aku..apa yg aku nak skrg ni ilaha...satu PEKERJAAN yg baik n menjamin masa depan aku n keluarga..mudah2an bersempana dgn umur aku yg menjangkau 25thn ni,allah memakbulkan doa2 aku dgn menunjukkan jln yg betul agar aku dpt mencapai apa yg aku nak..AMIN

so.. HAPPY BIRTHDAY TO ME! SWEET 25

0 respons:

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya