Jul 6, 2009

story-morry the morning glory

MySpace
hari minggu..

ada orang masuk kem..so,aku pun mem'busy'kan diri menyibuk kat kantin tolong2 mak yam n mamu,tp rasanya yg byk tolong tengok dan tolong makan dari tolong buat keje..wakaka..MySpace

sabtu malam agak sibuk jugak bantu k.siti buat persediaan untuk jamuan PIBG n alumni maahad hamidiah kajang kat umah haji..lagi sekali aku lebih banyak tlg tgk dari tolong buat keje..ahah..tapi aku tolong kapankan jenazah untuk program budak-budak kem tu..bantu ain,fasi kem RUH..glemer la sat..ekekee..berat gak budak yg jadi jenazah tu even badan kurus n kecik,angkat lima org pun mcm tak jalan je..berat dosa kot..opssss...MySpace

pagi ahad awal-awal dah keluar beli barang kat NSK sambil-sambil cari buah untuk jamuan sebab buah kat umah haji adalah berada si paras yang tak mencukupi..durian sangat mahal kat tepi jalan tu,almaklum hari minggu..then k.siti decide,kita naik bukit la cari durian..MySpace

semangat berkobar-kobar naik bukit..huh,mengah sehh..tinggi tu..tp best la dapat byk gak durian..MySpacesblm tu aku berniat gak nak tanya k.siti,time-time ni durian tak gugur kan? tapi tak sempat nak tanya dengar macam ada satu makhluk durian tu dah terlanggar ranting-ranting pokok yang berdekatan..aku mengelak lagak macam ala-ala si ala' anak haji mengelak dari bola masa jd gol keeperMySpace..durian jatuh betul-betul kat tepi kaki aku..ya allah alhamdulillah,nasib baik sempat elak,klu tak mmg aku tak leh publish la post hari ni..phewwMySpace

aku tolong goreng ayam kat kantin sebab mak yam masak nasik ayam untuk budak-budak kem so aku tak tau la bape ramai tetamu yang datang jamuan tu tp rasanya agak ramai la sbb kari ayam tu tinggal sikit je..seronok la dorg yang datang tu,tapi lagi seronok anak-anak dorg sbb leh mandi sungai..MySpace

petang tu geng keramat datang..angah,dyana n azie datang dgn fazil..nak makan durian..dah selesai makan durian sambil bersembang kitorang terjun sungai..jadi kanak-kanak ribena la balik,riang ria semacam je..MySpacelepas maghrib baru dorang balik..

so bermula la episod kesunyian dalam hidup..sorang-sorang je kat rumah,k.siti entah ke mana..ayu balik darul hidayah..MySpacelepas solat isyak aku terus belayar ke daerah lain untuk mencari sedikit keceriaan disamping merehatkan diri melepaskan penat lelah sepanjang hari..zzzzzMySpace

MySpace

0 respons:

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya