Sep 14, 2009

::bukak pose::

alhamdulillah majlis berbuka puasa (majlis ke?) berjaya disempurnakan..walaupun yg hadir hanyalah 6 org (mmg tak tetapkan bape org pun,sape nak dtg,dtg..) tp tetap ok,at least dapat jumpe sahabat2 yg dah lama tak bersua muka tu..majlis diserikan lagi dengan kehadiran cik nadia sebagai jurugambar,ngeh2..jangan marah ngah..

menu malam itu..
~nasi putih
~siakap tiga rasa
~tomyam campur
~kailan ikan masin
~telur dadar

itu saje...tak baik membazir..tp masalahnya pembaziran itu dilakukan oleh diriku sendiri sbb aku sorg je tak abiskan nasik..ruang sudah penuh maaa..ahli-ahli yg berjaya menghabiskan segala lauk-pauk tu ialah en.habibullah,en.akram,en.azhar,cik fizah,cik nurul,cik nadia dan juga cik yana yg tak abis makan nasik..ecehh

~ni je yang join buke pose~

keesokan malamnya aku berbuka puasa dgn angah je kat restoran saba,restoran masakan arab..makan nasik arab+chicken grill+apple juice..
nasik tu masyaallah.byk gila..dan sekali lagi pembaziran berlaku disebabkan oleh aku,astaghfirullah..iskkkk,fazhana ni..cik angah kite yg kecik tu seperti biasa mampu untuk menghabiskan butir2 nasinya dengan sempurna..tahniah!!! kepada aku,takziah..mintak maaf nasik,tak mampu dah nak masuk..klu masuk jugak mmg terkeluar semua,lagi membazirkan??huh..alasan!
~nasi yg tak berjaya dihabiskan~
angah yg terror vs k.ngah yg error

*angah senyum sebab menang dan aku yg kalah nie dah kelat+masin+pahit+masam-manis..adoyaiii

2 respons:

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

wahhh.....kelihatan besh je makanan2 itew...hek2....siakap 3 rase....dan berase2....hahaha....

imansyifa' said... [Reply to comment]

huihh..hehehe sedapp..licin semuanya..ada tukang perabih..ihik

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya