Jul 11, 2012

Wordless Wednesday - Jawapannya


16 respons:

Kakzakie said... [Reply to comment]

Marya punya pandangan yg tajam...

yana-feehily said... [Reply to comment]

tu la kakzakie..kak marya je yg perasan :)

mama aryan said... [Reply to comment]

akak tak nampak pun...

Nyue said... [Reply to comment]

ouchhh.....imaginasi mesteri btol2 nie

Jue said... [Reply to comment]

so nie la jwpnnyer ek???huuuuuu seram plok...keh3

nn lylyn said... [Reply to comment]

sy xperasan pn

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply to comment]

wow.. trus seram..huhu

Wanieys said... [Reply to comment]

apsal mata wani xnmpak pun ni hihihi

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said... [Reply to comment]

hebatla kak marya ni.. tengok berkali-kali selepas tau jawapanpun macam xbopa nampak apa lagik ni... aish! xleh jadik ni.. nak tengok lagik.. wuwuwu (T___T)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said... [Reply to comment]

kat mana gambaq ni kakyana? kat umah ka? seramnya....

dhiashahida said... [Reply to comment]

scary nye...amik kat mn ni kak yana?

miss daya said... [Reply to comment]

haha try tgk lg skali br nmpak... goose bump laa huhu

Anak Wak Mail said... [Reply to comment]

serius ada budak perut boncit tu??xnampak pape pon..hihi..;)

yana!!miss u..;)

Yana Libra said... [Reply to comment]

eh, apa ni? sy terlepas nampaknya ye..huhu~~

Marya Yusof said... [Reply to comment]

As salam,

Alahai Yana! Tetiba rasa seram... Gambar ni amik kat mana? Betul nampak mcm toyol je tu...erk! Nak bg hadiah ke? hehehee... Akak tak balik thn ni dik tp merancang utk balik next year...insya'ALLAH :))

cerita best said... [Reply to comment]

hhehe

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya