Jul 4, 2012

Wordless Wednesday - Apa yang korang nampak dalam bulatan merah?


14 respons:

Jue said... [Reply to comment]

nampak batang pokokla yunk...hahahahaha



*pea misteri sbnrnyer??keh3

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

hahhaa....pokok terikat pd batang kayu??? kui3...

sori...sy rabun...kui3...!!

Wanieys said... [Reply to comment]

apa yer dlm bulatan merah tu xprasan la hhahaaa

salam kenal :)..org kedah ker area man wani pun kedah juga hihi

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said... [Reply to comment]

jenuh duk tenung.. apa ada apa kak yana? saspen...

dhiashahida said... [Reply to comment]

dear..apakah itu..gelap ni...kubur eow kah?

Kakzakie said... [Reply to comment]

Batang pokoklah yana. Ada sesuatu ke kat batang pokok tu?

msredcheesecake said... [Reply to comment]

SASPEN JEW... TAK NAMPAK PE PUN...

::dEyb:: said... [Reply to comment]

huuu...xnampak

Adylia Qarissa said... [Reply to comment]

tak nampa per pon,..

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply to comment]

mcm pkok..takkan batu nisan plak kan.. uish.

Nasuha said... [Reply to comment]

Btg pokok. betul tak?

Marya Yusof said... [Reply to comment]

As salam Yana,

Akak mcm nampak bayang2 seorg budak berperut boncit tgh bersandar kat batang pokok tu...huhuhu... Ke mata akak salah melihat! Aduyai... Imaginasi misteri lak rs tetiba! Tgk komen kat atas tu mcm akak sorang je nampak bayangan tu.... hik3... ;))

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said... [Reply to comment]

kak yana? cepatla gitau.. saspen dah ni...

My Life's Journey said... [Reply to comment]

Lamanya tak jenguk dear ni ..dear chat?

Hihi ape tu dear .. mcm seram je umi tengok .. hrmmmm .. cpu ni dah full tak dapat pikir da hahahahha

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya