Feb 18, 2011

aktiviti hari minggu

esok cuti..agak-agak nak buat apa ye? 
minggu ni diari aku dah penuh dengan aktiviti..sibuk la kononnya..ahakss..
esok ada program rewang dgn student UNISEL..masak-masak dan makan la, apa lagi..


ahad pulak nak pegi cooking class..yeyy..
mari kita belajar cara-cara membuat cheese tart..nyum3..
lepas belajar masak, confirm la makan kan..hahaha


cooking class mungkin habis dalam pkl 12..lepas tu nak buat apa?
lepak-lepak kat rumah ke?
hmm..my roommate to be takde pulak cakap nak keluar ke apa..kalau dia ajak keluar mesti pegi makan-makan n tengok wayang...


waduh2...
minggu ini adalah minggu membesarkan tubuh badan ya?
semua aktiviti makan-makan saja..macam mana nak kurus ni?


takpe la..orang tu* tak kisah, so makan je la..
boleh ke gitu?
taknak la..nak slim n mantain...


*orang tu merujuk kpd my roommate to be..ahaks


sekian saja untuk kali ini..moga berjumpa lagi di lain masa..
daaaa.....

2 respons:

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

nnt ajor kite wat cheese tart ek..ek...hehehe...

imansyifa' said... [Reply to comment]

ekeke..mesti2..nnt kite ajar...

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya