Mar 14, 2013

Buntu

Assalamualaikum.

Sekarang ni memang tengah buntu tapi alhamdulillah tak menjejaskan kerja yang ada.

Tengah buntu nak memilih sama ada untuk teruskan kerja sekarang ataupun terima offer kerja dari seorang sahabat.



Bila dah buntu fikir, buntu la nak taip kat sini. Ok alasan.

End.

8 respons:

Jue said... [Reply to comment]

yunk...isthikarah la k..fikir msk2..tanya ur hubby ke..atau org yg dekat2 dgn yana ke..xboleh grab dua2 ke???emmmmmm...jap ja menambahkan buntu yana ke ek??hahaha

yana-feehily said... [Reply to comment]

dah tanya ja..semua org menyokong. cumanya yana yg serba salah macam mana nak bgtau nk berenti..huhu

mana ada ja tambahkan kebuntuan yana..tq ja. luv u :)

JunAina said... [Reply to comment]

Setiap perkara ada pro & kontra jadi letak sehelai kertas tulis kelebihan yg kita boleh dpt dari dua2 tempat. Bandingkan mana yg lebih... Jgn lupa juga soal keselesaan bekerja.

Elya Roza said... [Reply to comment]

fikir baik2 yee sis...buat perbandingan..

Marya Yusof said... [Reply to comment]

As salam Yana,

Jgn lupa buat solat istikharah ye dik... bincang baik2 dgn majikan yg ada ye.. Akak doa yg terbaik buat kamu sekeluarga... insya'Allah... :))

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

Buntu...biasalah tuh...atie pun da rase mcm tu..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said... [Reply to comment]

kak yana!

cepat2 mai update blog... windu ni...

macam2 ceta xtau ni... hohoho

akoo said... [Reply to comment]

comelnye gamba budak kecik tu.haha em, slamat mbuat pilihan :]

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya