Jun 25, 2009

korang decide le sendiri tajuknye..haha

salam all..

tadaaa...tukar layout lagik..adeiii..ni baru rasa ok,klu tak yg sebelum nih macam ape ajekMySpace..ni kira tahap puas hati dah ni,rase cam sejuk je mata memandangMySpace (mata aku la,tak tau la korg punye mata camne..kalau tak sejuk tu mesti panas kan..hahah)..ade mungee kat tepi tuh,cam minah bunga plk..whatever la..MySpace

semalam berbuka kat arina seafood lagi..menunye nasi goreng kampung + telur dadar + teh o limau suam..ye la time hujan nih kene la minum air suam-suam kuku ni kan..karang abih semua beku n tepu..semalam hujan lebat giler,sejuk sehh...MySpace

otw nak balik singgah kat dr.com,amik duit kat anwar sbb haji suruh..sambil2 tu melepak la kat ctu kejap menyembang n bergurau senda dgn anwar n angah..dlm 7 lbh baru gerak,berbuka dlm unser je,solat kat masjid batu 14..sempat gak berimam..pastu baru gi makan..yayy..MySpace

pastu balik cepat2 sbb ustaz taqi nak pakai unser..hujan lagi,basah gak baju masa jln nak blk umah sbb takde payung..huhuhu..itu lah ceritanya..mmg la tak best kan tp biar la,aku punye blog,ikut suka suki aku la nak citer ape pun kan..hahaa..MySpace



2 respons:

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

wowieeeee.....layout baruuuu....
amik kat tmpat atie amik layout eh...wkakkakaakaka...kantoi sudah...ngee~

imansyifa' said... [Reply to comment]

hahaha..kantoii..atie pandai cari,nana lak dok menciplak aje..sorryy..hehee

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya