Nov 25, 2009

.:salam eidul adha:.

salam alaik..

haila..sekejap je dah nak raya haji..rasa macam baru sangat je sambut raya puasa, rasa macam baru je balik kampung, rasa macam sekejap tadi je berkumpul dengan saudara-mara kat umah nun..

hari ni mak abah bertolak dari kedah ke KL..tahun ni raya kat pahang pulak..memang dah jadi tradisi pulak kalau raya haji kitorang kat kedah turun KL, sebab raya puasa dorang yang kat KL turun kedah..lagipun tok ada kat PJ sekarang..disebabkan raya kat PJ pun tak best, so mak n abah decide untuk raya kat pahang..

hari ni aku dapat call free selama seminggu, tp bukan birthday aku tau..sim kad tu pakai i/c adik aku punya member..so blh la aku call sapa2 yang dalam senarai 8pax aku tuh..ada la dua tiga orang.tak penuh pun sebab yang lecehnya nombor Upax ni takleh nak aktif kan no orang lain selain upax..so aku blh la call nekmah, dia nak tunang raya pertama nnt..tak dapat le aku berada di sisi dia hari tu..takpe la naimah, abg lan kan ade..ahaks..

hari ni last date utk program korban di darfur tu..tapi time last2 minit ni la ramai yg call..haila rakyat malaysia, suka sungguh macam ni..kelam kabut kita di buatnya..bukan apa, takut tak sempat nanti..tapi apa-apa pun terima kasih banyak-banyak atas penyertaan..mudah-mudahan amalan kita ini di terima Allah..amin..

esok dah last keje..esok jugak hari arafah, disunatkan berpuasa..jadi selamat berpuasa sunat kepada semua dan salam eidul adha..sama-samalah kita hayati kisah pengorbanan nabi ibrahim,nabi ismail dan siti hajar..

salam..

0 respons:

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya