Mar 11, 2011

Maher Zain di RSS

Eh.. ini cerita lama la. kenapa baru nak letak? biarlah. ini kan blog aku. tak baik tau cakap macam tu kat pembaca yang cantik manis kacak lawa. ada ke orang baca blog aku ni? mesti la ada. Puan Atie selalu baca kot. betul tak?

sebenarnya saja je nak letak gambar kenangan dengan maher zain tahun lepas. 13 oktober 2010, tarikh maher zain datang melawat rumah bimbingan tempat aku kerja. alhamdulillah rezeki. tapi kau orang jangan tak tahu, penat tau aku masa bro maher datang. sangat penat uruskan konsert dia. sudah la penat melayan karenah peminat (maher zain) kena marah pulak. almaklum la pertama kali anjurkan konsert. international artist pulak. perlu la penat tahap tak ingat.

disebabkan penat pasal konsert tahun lepas sampai tahun ni pun tak habis lagi, jadi padaa konsert dia baru-baru ini sikit habuk pun aku tak ambik tahu. puas hati kau. haha.. yang terbaru tu RS tak ada kena mengena. cuma inteam saja. lagipun baru je lepas, tak sempat bro  maher buat album baru terus datang lagi. jadi tak la terasa kehangatan sangat kot. tapi bagi peminat fanatik bro maher, sah-sah la seronok giler. tapi serius la, tak akan punya aku beli tiket mahal tu. kedekut kan? biarlah..

jadi kat sini nak jugak kongsi gambar dengan bro maher. kalau orang lain asyik je nak jumpa dengan dia tapi kat sini, dia yang datang jumpa kami. riak tak? tak baik ok? dosa tau.. ok ok tak riak. nak tunjuk saja. tapi ada la sedihnya jugak sebab aku tak sempat nak tunggu sampai habis program. terpaksa keluar atas sebab-sebab lain. huh. tang ni aku kecewa. yelah, ingat senang ke bro maher nak datang. tapi tak apa la..

jadi jemputlah tengok gambar saye dengan bro maher ini. sila jeles ok..

tengok..siap ambil tandantangan lagi..harus cemburu disitu.

5 respons:

Mrs Sufatiha Infinity said... [Reply to comment]

slam..haha..ni tgh cemvuru la ni..mari geget dia...

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

tk cemburu punnnggggggg...


ahhhh.....



hahahhaa...!!

h@tY kEsunYi@n said... [Reply to comment]

huhu.. sy tersgt jeles di cnie kak.. ngeh3...

yana-feehily said... [Reply to comment]

teha..jgn la gigit i..kang i bgtau kt abg maher kang..muahaha..

eleh puan atie ni..cara ckp pun dah tau..cemburu kan?? ahahaha

yana-feehily said... [Reply to comment]

jeles ke ain? ahah..sib baik jeles..ekekkee

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya