Oct 19, 2011

#Wordless Wednesday - Kembar Siang

Assalamualaikum semua..

Farhan Aminuddin bin Mohd Zulhakimi & Aufa Mawaddah bt Mohd Zulhakimi

11 respons:

✿ cik pieQa ✿ said... [Reply to comment]

alalalala cOmey. tido gaya sama lak tu. hehehehe !

yana-feehily said... [Reply to comment]

HEHEHE...tu la..kulit je kaler tak sama..

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said... [Reply to comment]

alolololo nomeynye.... suka yang kecik tu hehe..

TIPS BELOG BUAT SEMUA BLOGGER BARU

CikGu Ma said... [Reply to comment]

debabnya aufa...

Kancil 8349 said... [Reply to comment]

comelnya...gaya tidur pun sama...macam anak Kancil juga...yang pertama kurang putih tetapi yang kedua putih habis

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

hehehhee.....
cumilnyer...
tido berdepang masing2...
mcm qisya gak tido cenggitu...


"sebab kamu komen, jadi kamu adalah orang yang comel sangat. tq ^^"

sy comel...sy comel....ngeeee~

yana-feehily said... [Reply to comment]

@AzzaAzman - tq aunty azza...muuaahh from aufa

@Cikgu Ma - tu la..debab berkat susu ibu..ngeh3..

@Kancil 8349 - eh..kancil dah ada anak rupanya.. ^^

yana-feehily said... [Reply to comment]

@AzzaAzman - tq aunty azza...muuaahh from aufa

@Cikgu Ma - tu la..debab berkat susu ibu..ngeh3..

@Kancil 8349 - eh..kancil dah ada anak rupanya.. ^^

yana-feehily said... [Reply to comment]

@atiesayangkamu - meh tunjuk gambar qisya tido cenggitu plk..santai habess..hehhee..

yee..kamu punya baby mmg comel..ye la..mak dia pun comel ^^

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

ade pic dia tido berdepang gitu kat page fb papa dia kalau tk silap..

yana-feehily said... [Reply to comment]

hehhe..kite tak fren ngan papa dia, tak dpaat la nak nengok...

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya