Nov 17, 2009

cuti sekolah=kenduri kawen


pening..pening..pening

banyak sungguh kenduri bulan 11 n 12 ni..ramai pulak kawan-kawan kawen..sampai confius nak pegi yang mana satu..

yela kan..kalau kenduri kat kedah tu sampai tiap2 minggu ada, jenuh la aku nak balik..mau pokai overdose macam ni..gaji kalau sejuta sebulan takpe gak,heh..
http://emo.huhiho.com

macam ni la kalau tibanya cuti sekolah..sana kenduri, sini kenduri, situ kenduri..haila..lama2 darah pun naik sebab asyik makan daging je..huhu..

bertambah pulak dengan kawan nak bertunang lagi..tak pegi karang kecik hati, lagipun kalau orang dah jemput, kena la pegi la kan..wajib tu..tapi kalau ada sebab munasabah, takpe kan?

tapi buat masa ni aku akan cuba penuhi semua jemputan selagi terdaya dan termampu..eceh..yela..nanti time aku kawen buatnya takde kawan-kawan datang, mesti sedih kan?

wahai kawan-kawan dan sahabat-sahabat yang bakal bertunang dan berkahwin..insyaallah saya akan cuba untuk berada di majlis anda pada tarikh yang tertera pada kad jemputan..pada yang tak bagi kad jemputan tu, yang jemput pakai mulut ja..insyaallah jugak.. mudah-mudahan masih diberi kesempatan untuk hadir..amin..

kepada bakal-bakal pengantin, aisyah zamberi n pasangan, ummi aziyah dan pasangan, nor fadilah dan pasangan, kak bie dan pasangan..selamat pengantin baru (buat ucapan siap-siap)..moga bahagia kekal hingga ke syurga dan diberkati hendaknya..

http://emo.huhiho.com

adioss..

2 respons:

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

abis tu....cik nanananana bile nk tunang or tawen?huhuhu....asik makan kenduri org jek....hehehehe...

imansyifa' said... [Reply to comment]

hahahakk..kite tunggu cik atie tawen dulu..hek3..

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya