Nov 6, 2009

::ibadah korban di Darfur::


dah seminggu bertapa kat masjid wilayah..i mean ofis pemuda masjid utk bantu kerja-kerja ibadah korban darfur..semalam kuar kat MHI pasal program tu..tak putus2 orang call..hotline..ramai yang join,alhamdulillah..tahun lepas dapat dalam 200 ekor lembu tp still tak cukup untuk orang2 kat darfur,dorang ramai..dapat sorang sikit je..sian..

so tahun ni haji target 1000 ekor..woww..dapat ke? insyaallah..tak salah kalau target tinggi sbb Nabi pun pesan,kalau nak mintak syurga,mintak la syurga firdaus..jadi kat sini Rasulullah suka umatnya bercita-cita tinggi..mudah-mudahan Allah permudahkan semuanya..moga kita dapat bantu saudara2 kita yang susah di sana..

kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai ibadah korban di darfur kali ini, butir2 adalah seperti berikut;

satu bahagian lembu : RM250
seekor lembu : RM1750
seekor kambing : RM250

hubungi talian 03-62012340 untuk keterangan lanjut..

~yanafeehily@pemudamasjid~

2 respons:

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

niat yg baik....moga dapt ape yg ditargetkan tu ye...insyaALLAH...

imansyifa' said... [Reply to comment]

amin ya rab..moga dipermudahkan segalanya..trm kasih atie atas doa..mmuaahh

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya