Feb 2, 2012

Spontaneous Thursday

Ramai blogger jawab Pisang goreng lagi tepat di entri ini, jadi terfikir pulak lagi..

Antara ;

Sambal Ayam dengan Ayam Sambal, 


Ikan Masak Lemak dengan Masak Lemak Ikan,



yang mana satu pulak yang betul ni?


p/s - mama amana kata yang penting, dua-dua boleh makan

6 respons:

Yana Libra said... [Reply to comment]

Alamak..yang ni macam mencabar sikit la..hehe~

sambal ayam= ayam yang dihancurkan sampai jadi sambal??

ayam sambal= ayam masak sambal?

yana-feehily said... [Reply to comment]

yana libra : tu la pasal..macam jawab soalan peksa pulak..ekeke..

eeiyss said... [Reply to comment]

mencabarnyer...hohoho
kite nak bercakap pasai apa sebenaqnya? nak cakap pasai sambal.. jadi sambal ikan... begitulah sebaliknya... hohoho

naiemah_ramli said... [Reply to comment]

erkkkk..mmng tak tau yg ni..huhuhu
main bedal je ..haha

Anak Wak Mail said... [Reply to comment]

sambal ayam denagan ikan masak lemak..betul tak??haha,,pakai hentam je..:P

Aien Not Alien said... [Reply to comment]

sambal ayam....ayam sambal.. mana2 pun boleh, sedap dimakan..hihihi

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya