Apr 21, 2011

Iklan yang terfeveret!

HAHAHAHAAA..

tengok tu, awal-awal lagi dah gelak guling-guling..hahahaaaa..gelak lagi.

Eh sebelum gelak kena pantun dulu. makan nasi dengan A.galak, aku nak gelak.. HAHAHHAA. ok fine aku tiru pantun Yus raja lawak.

iklan yang paling aku suka sampai gelak terbahak-bahak buat masa sekarang ni ialah iklan CORNTOZ. bahahhahaa..lawak la. tak tahu la kenapa aku suka sangat. kau orang pernah tengok tak? mesti pernah kan? mari sini kita tonton bersama-sama..


lawak tak kau orang? member-member aku gelak jugak tengok iklan ni, tapi bukan gelak sebab iklan tapi dia orang gelak sebab tengok aku gelak..ceh!

tapi serius aku memang suka sangat. biar la tengok lapanplohlapan kali pun aku tetap gelak jugak. terpulang la kau orang suka ke tak. yang penting aku suka..hahhaa

kat mana yang ko suka sangat nih? hahhahaa part perempuan tu sengih lerr..haa tergolek kau bang, tadi gatal sangat nak mengorat buat aksi bagai. kau tengok aksi aku lagi hebat! hahahhahaha

p/s tak elok banyak ketawa, nanti hati mati..opss. insaf T___T

5 respons:

Firdnurjue said... [Reply to comment]

hahahahah sius lawak yunk..jue suka gak iklan nie..klu tgok ulng2 pun....seratus juta kali gelak gak...keh3

yana-feehily said... [Reply to comment]

hahaha..mmg yana suka sgt iklan ni..

Mrs Sufatiha Infinity said... [Reply to comment]

haha mmg lawak iklan ni..first time tgk nih..hahahaha

yana-feehily said... [Reply to comment]

yeke te'a baru tgk? kan selalu kuar kt tv..ni mesti jarang tgk tv kan..org bz la katakan ^___^

atIEsAyAnGkAmU said... [Reply to comment]

moral of the story..
nana jgn cam tu kat amir ek..

muhahahhaa...

Yana Feehily 2008-2011 © All Rights Reserved
Ini Blog Saya